PAD bo potekal v četrtek, 16. 9. 2021, študentski PAD (šPAD) pa v sredo, 15. 9. 2021.
Program PAD 2021
16. september
Plenarni del
od 9:00 do 14:45
- Pozdravni nagovor
dr. Roman Kuhar, dekan FF in dr. Klara Skubic Ermenc, predstojnica Oddelka za pedagogiko in andragogiko - Možnosti učenja drug od drugega na delovnem mestu v času pandemije
dr. Jana Kalin (FF UL) in dr. Petra Javrh (ACS) - Soočanje učiteljev s čustvenimi izzivi pri delu na daljavo
dr. Marjeta Šarić (FF UL) - Covid-19: zgolj izkušnja ali točka preloma v profesionalnem razvoju učitelja?
dr. Danijela Makovec Radovan (FF UL) - Tri pandemične lekcije o vzgoji in izobraževanju
dr. Tomaž Grušovnik (PeF UP) - Vzgoja v času pandemije zahteva izgradnjo inovativnih učnih okolij – primer vzgoje z umetnostjo
dr. Robi Kroflič (FF UL), dr. Petra Štirn Janota (Zavod Petida) in Darja Štirn (Zavod Petida)
Diskusija v skupinah
od 15:00 do 16:00
- Delovno mesto: prostor zaupanja, podpore, izzivov
dr. Jana Kalin in dr. Petra Javrh (pred. 2) - Soočanje s čustvenimi izzivi na delovnem mestu v času pandemije
dr. Marjeta Šarić (Didaktična učilnica) - Vzgoja v času pandemije zahteva izgradnjo inovativnih učnih okolij – primer vzgoje z umetnostjo
dr. Robi Kroflič (pred. 15)
Spremljajoči dogodek: Razstava avtorja Mateja Peljhana z naslovom Covid-19: misliti z umetnostjo (Galerija ”Peti štuk” v 5. nadstropju fakultete).
Program šPAD 2021
15. september
od 9:00 do 15:00
- Pozdravni nagovori
- Podpora šolskih svetovalnih delavcev pri soočanju mladostnikov z razvojnimi nalogami in izzivi v odraščanju
Špela Stržinar - Pomen vseživljenjskega učenja pri odraslih z motnjo v duševnem razvoju
Tina Doberlet - Umiranje, smrt in žalovanje ali pot transformativnega učenja
Sanja Novaković in Nina Tušek - Izobraževanje strokovnih delavcev v zaporu
Tara Adamčič - Izobraževalni program o osnovah veščin zborovskega petja kot kulturno-umetniško izobraževanje odraslih
Klara Hudournik - Univerza in predkarierni razvoj
Jaka Klun in Tilen Abram - Doktorska kavarna – Participatorne in angažirane raziskovalne prakse: problemi raziskovanja občutljivih tem
Nives Ličen